Terwijl velen van jullie en een aantal van ons genoten van een welverdiende zomervakantie ‘paste’ onze collega Huub Lammersen ‘op de winkel’, zoals hij het zelf gekscherend kon zeggen. Zo ook op dinsdag 5 augustus jongstleden. Na een dag hard werken wenste Huub de nog aanwezige collega’s een fijne avond en vertrok hij huiswaarts naar zijn woonplaats Heemstede. Het zou zijn laatste werkdag worden.

In de avond van dinsdag 5 augustus werd Huub onwel en overleed op 61-jarige leeftijd. Veel te jong en een ongelofelijk verlies voor zijn kinderen Bas en Jan en zijn vriendin Edith. Ook voor ons is het verlies onbeschrijfelijk. Huub was een van de naamgevers van de voorloper van LMP en creatief directeur van het huidige LMP. Gedurende 20 jaar vormde hij een belangrijke schakel voor klanten, relaties en collega’s.

Ongetwijfeld zullen jullie net als wij Huubs denkvermogen, inzicht, creativiteit, gevoel voor humor en passie voor het reclamevak gaan missen.